Cserelapi (Cserealjai református ifjúsági havilap)

"Az ajándékozó bővelkedik,és aki mást felüdít, maga is felüdül."
/Példabeszédek 11, 25/

2011. január 25., kedd

Beszámoló

Égett a láng!

1. Az első perctől tudtad, hogy a te felelősséged lesz megszervezni az Égjen a láng! zenefesztivált?
Valójában akkor tudtam meg, hogy én vagyok a főszervező, amikor az After 5 együttes felhívott a színpadra, és átadta az oklevelet, amelyben az állt, hogy Sütő Alpár, a főszervező részére.

2. Tudom, hogy szeretsz szervezni. Mennyire volt nehéz ennyi emberrel egyeztetni, és közös nevezőre jutni?
Nem volt nehéz egyeztetni, inkább az okozott meglepetést, hogy a szervező társsal nem tudtunk elég világosan kommunikálni az elején, de az Úr megsegített, és felül tudtunk kerekedni a nehézségeken.

3. Milyen érzés volt a kulisszák mögül végigizgulni az egész rendezvényt?
Számomra futás volt az egész, de erőt adtak a „tomboló” emberek. Ahogy mondják: „keresztyén zene nincs, legfeljebb keresztyén zenész”.

4. Hogy érzed, megfelelt a valóság az eredeti elképzelésednek?
Őszintén, nem mertem tervezni ilyen téren, hogy milyen lesz vagy milyen nem, hanem az Úr kezébe adtam a kivitelezést.

5. Kaptál-e már valamilyen visszajelzést a résztvevőktől, fellépőktől?
Igen, kaptam. Még a rendezvényen azt súgták a fülembe, hogy elég szűkös a hely, kicsi a terem, de én ezt pozitív dolognak tartom, ugyanis szép számban megtelt a Stúdió színház. A Sofár együttestől kaptam visszajelzést, Gazsinak nagyon tetszett, azon kívül a meghívott zenészüktől, Bozsoki Szabitól, neki is tetszett a rendezvény és örült, hogy van ilyen.

6. Egyre nagyobb kereteket ölt ez a zenefesztivál, vannak-e már tervek jövőre?
Igen, vannak tervek. A begyűlt adományt is félretettük a jövő évi rendezvényre, ha minden összejön, a Nemzeti Színházban szeretnénk megszervezni.

7. Más hozzáfűznivaló?
Hát…megkérdezlek téged, te is ott voltál. Neked hogy tetszett a fesztivál?

- Először a kritikus énem nyilvánult meg, zavart az össze-vissza álldogáló tömeg és a nem épp tiszta, harmonikus hangzás a színpadon, de a végén már teljesen jól éreztem magam, beszélgettem a zenészekkel és „buliztam” kint is, meg úgy bent is.

Molnárka. és Sütő Alpár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése