Cserelapi (Cserealjai református ifjúsági havilap)

"Az ajándékozó bővelkedik,és aki mást felüdít, maga is felüdül."
/Példabeszédek 11, 25/

2011. január 25., kedd

Imádság

Mindenható Istenem!
Csordultig van a szívem hálával. Köszönöm, hogy oly sok mindennel megajándékoztál ebben az évben. Hálát adok családomért, szeretteimért, akikkel megajándékoztál. Köszönöm a sikereket és az elvégzett feladataimat, a munkámat. Dicsőség Neked a nehézségekért és a próbákért is, melyek által a legjobban próbára tetted hitemet, de leginkább tanítottál.
Uram, sokszor börtönbe kerülök, mint Pál apostol. Bilincsbe ver a félelem, a kétségbeesés, az aggódás, a hitetlenség, és bűneimtől nem tudok szabadulni. Nem tudom, mit tartogatsz nekem erre az esztendőre, de segíts az apostollal együtt elmondanom a boldog és a próbákkal terhelt napokban egyaránt, hogy „Mindenre van erőm a Krisztusban, aki megerősít engem.” Tölts el kérlek Szentlelked erejével, és összes gyümölcsével, tégy késszé az újra! Adj nekem alázatot, hogy méltósággal viseljem áldásaidat, és kitartást, amikor nehézségek árán tanítani akarsz.
Szeretlek én Uram, én Istenem, megváltó Krisztusom, drága Szentlélek! Áldott legyen háromszori szent neved!
Jézusért kérlek, hallgasd meg gyermeked szívből fakadó, őszinte fohászát!
Ámen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése