Cserelapi (Cserealjai református ifjúsági havilap)

"Az ajándékozó bővelkedik,és aki mást felüdít, maga is felüdül."
/Példabeszédek 11, 25/

2011. március 26., szombat

Köszöntő

Kedves tavaszi olvasóm!

Ha nem élhetek egyszerűen, szabadon, szépen,
Ha most sem lehet úgy, ahogy kérted és kértem,
Hát szakadjon szét, szakadjon,
Szakadjon szét minden!”

-EDDA-

Ismerős? Elgondolkodtató, nem? Az utóbbi időben azon töprengtem, hogy előítéletek és negatív gondolatok nélkül kell teret biztosítani az újnak. Tudatában vagyok annak, hogy nehéz elengedni a megszokottat, de ha egyszer rászánod magad, érzed azt, hogy lehetne másképp, akkor nem méltó a meghátrálás.

Figyelj rám! Már nem a régi vagyok. Igényeid szerint változtam, hogy türelmetlenül kapkodj, mikor hallod: „Az ajtó melletti széken a friss Cserelapiiiiiii!!!!” Megszereztél? Akkor csak olvass, csak olvass...egy más lapi vár rádJ.

Árnyékolatlan derűt és nyitottságot az arcodra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése