Cserelapi (Cserealjai református ifjúsági havilap)

"Az ajándékozó bővelkedik,és aki mást felüdít, maga is felüdül."
/Példabeszédek 11, 25/

2011. február 16., szerda

Ima Február

Jöjj Jézus, Életem! Kérlek, Lelked által mosd meg a szívem, gyógyítsd meg lelkem, véred által győzd le bennem a bűnt! Mert tisztátalan és bűnös szívemmel szüntelen vétek ellened és embertársaim ellen.
Köszönöm Mennyei Atyám, hogy Te előre láttad ezt, tudtad, hogy saját erőnkből nem állhatunk meg, szükségünk van szent Fiad kiontott vérére. Alázatos szívvel adok hálát ezért a kegyelemért. Köszönöm, hogy messzire veted vétkeimet, elfelejted azokat, feneketlen tó mélyére dobod. Vedd el, kérlek horgászbotom, hogy soha ne vágyjam újra rá, hogy tudjam én is elfelejteni! Szeretlek Uram, én erősségem, nem akarlak bántani, megszomorítani. A Te igaz embered akarok lenni, akiben gyönyörködsz.
Ó, add Uram, hogy tudjam én is azt mondani, hogy nem a meghátrálás embere vagyok, hogy elvesszek, hanem a hité, hogy életet nyerjek. Adj, kérlek nekem állhatatosságot, erős testet és lelket, mely megáll a kísértésben, hogy az javára, és ne romlására váljon, és így elnyerje az örök élet koronáját, és Veled együtt örvendezzen a Te országodban Uram, Királyom! A Te orcád fényessége és jelenléte tegye boldoggá! Vágyom rá Atyám, hogy jöjjön el a Te országod!
Legyen meg a Te akaratod!
Ámen

1 megjegyzés: