Cserelapi (Cserealjai református ifjúsági havilap)

"Az ajándékozó bővelkedik,és aki mást felüdít, maga is felüdül."
/Példabeszédek 11, 25/

2011. február 19., szombat

Majdnem önéletrajz

Majdnem önéletrajz

Mint a szégyenlős gyermek, én is úgy kezdtem. Szűk családi-, és baráti körbe születtem, szerepelni és emberekkel beszélgetni még nem volt merszem. Immár 10 éves vagyok, sokan azt mondják, hogy eljött az idő bemutatkozni a világnak. Kis tétovázás után rájöttem, hogy tényleg igazuk van, hát miért ne ismerhetne meg még több ember, miért ne jelenhetnék meg a nagyvilág előtt?

…10 év telt el, amióta megálmodóim életre hívtak. 2001-ben bújtam ki először …neem a földből, hanem a nyomtatóból. Furcsa volt kipattanni egy ember agyából és napvilágot látni. Az első emberek közül, akik foglalkoztak velem, meg kell említenem Trufán Esztert, Fodor Árpit és Gönczi Istvánt. Létem célja kezdetben az volt, hogy a cserealjai ifi általam is tudja tartani a kapcsolatot a csíki ifivel. Sok idő sok változást feltételez és mára már célom is, kinézetem is más, sőt…a velem foglalkozó emberek is kicserélődtek.

Jelenleg kis életképekből, mozaikokból szeretném összerakni és bemutatni a cserealjai ifit eseményestől, rendezvényestől, hétköznapostól, mindenestől együtt. Lap(i)jaimon rendszeresen található áhítat, mélybenéző, vicc, angyalsaláta, ima, hirdetés, beszámoló, interjú, képek és más érdekes írások. Egy éve havonta elhullatom őket, hiszen a mostani gondozóim olyan odaadással foglalkoznak velem, hogy úgy érzem, minden hónapban megújulok. Először fekete-fehérben láttam és láttattam én is a világot, de kis idő után az események beszínezték lapjaimat. Ezúttal meg szeretném köszönni Kötő Ferencz Barnának, Kötő Anitának, Ercsei Zsuzsannának, Suba István Csongornak, Sütő Alpár Barnának, Porkoláb Briginek és Molnár Beátának, hogy életemet jelenleg kezükben tartják.

Ingyen adom magam, és tudom, hogy ez által mások gazdagodnak. Érdekes jelenség ez. Kihozza belőlem a havi A5-ös megjelenést. Többet akarsz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése