Cserelapi (Cserealjai református ifjúsági havilap)

"Az ajándékozó bővelkedik,és aki mást felüdít, maga is felüdül."
/Példabeszédek 11, 25/

2011. február 17., csütörtök

Munkatárs


A hosszabbik nevem Ercsei Zsuzsanna, a kedves egyszerűség jegyében Zsu vagyok az ismerősök, barátok, család és a Cserelapi számára. 10 éve járok ifire, akárcsak a Cserelapi, ezért is fontos nekem, hogy létezzen. Írni és írni hagyni, szerintem ez fedi a szerkesztőségünk elképzeléseit és tevékenységét. Számomra a leírt szó varázseszköz, mellyel el lehet mondani mélyről jövő, rejtett, mesélő, komoly- csodás, feddő- szeretgető gondolatokat is. A Lapi teret ad ehhez és összeköti szófüzérei által Cserealja apraját- nagyját.
Én soha nem használok piszkozatot, ami jön, azt papírra/ képernyőre vetem, nincs eredeti és javított példány, de az összes többi cikket korrektúrázom nagy igyekezettel, ám nem mindig tökéletesen. A szépség, a tájak, rímek, dallamok, illatok, ízek és színek a meleg és az ölelés áll közel a szívemhez. Ezt igyekszem szavakban, képekben (kollázsokban) megörökíteni nektek, nekünk. Felteszek hát mindent egy lap(i)ra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése