Cserelapi (Cserealjai református ifjúsági havilap)

"Az ajándékozó bővelkedik,és aki mást felüdít, maga is felüdül."
/Példabeszédek 11, 25/

2011. február 17., csütörtök

Munkatárs


Sütő Alpár – Barna , immár egy éve a Cserelapi szerkesztője, pontosabban ahogy én mondom: „adminisztrátora” ugyanis én nagyon ritkán írok cikket, de ezt a kedves olvasóink észelelik.Hogy mi az én feladatom??? Jogos a kérdés... általában én szerzem be az áhitatot és a nyomtatáshoz való pénzt.
Egy átlag 17 éves ember vagyok, iskolába járok (Bolyai Farkas Elméleti Liceum – Természettudomány), ezenkívül intézkedem a „kisifin” és az AFTER 5 zenekaron belül.Szeretek kirándulni, filmet nézni, zenét hallgatni és a barátaimra időt szánni, jaaa és teázni.
Aki többet szeretne tudni,az... keressen meg:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése